20. september 2011

Zoya Minka

Danes vam predstavljam moje kozmetično rojstnodnevno darilo. Prečudovita Zoya Minka. Manikura z njo je primerna predvsem za osnovo nail arta ali konada, sama pa je še kako »službena« oz. za takrat, ko okoliščine ne pustijo preveč vpadljivih manikur.  

Opis na strani ji ne dela krivice: Mlečna bež kremna barva z rumenkastimi podtoni ter komaj opaznim srebrnim perlastim sijajem.
Popolnoma prekrivna je v enem sloju, jaz sem že iz navade dala 2. Je del  Zoya Touch omejene kolekcije, ki vključuje tri nude odtenke, poleg Minke še odtenka Shay in Pandora. 

Z malo sonca / With a small amount of  sun

Today I am showing you my birthday gift – Zoya Minka. The manicure, which I’ve made, is suitable for nail art or Konad, if you wear it without anything it is perfect for job, school or other calm occasions.

The description on the page describes Minka very well: A pale, milky beige nude with yellow undertones and a hint of pearly silver shimmer. An opaque, full-coverage nude, especially flattering on skin with neutral and olive tones.

It is really fully opaque in a single layer, but I added another one just because of a habit. Minka is a part of the limited Touch collection, which includes three nude shades – Minka, Shay and Pandora. 

Hvala za ogled! / Thaks for watching!



8 komentarjev:

  1. So pretty! :)

    www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je tale Minka. :) Sama sem še vedno v iskanju perfektnega nude odtenka. So mi pa nude odtenki res krasni, včasih paše imeti nekaj bolj umirjenega na nohtih. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ivana: Moram priznati, da je med vsemi laki tole moj prvi resnični nude in šele zdaj vidim njihovo lepoto :) Res so krasni.. bom morala še po kakšnega :P

    @sandryca: Res lepo poudari naravnost <3

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo mi je prvi susret s minkom, i moram priznati da mi se sviđa :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. @Sanda: Thanks!

    @nail crazy: I meni je jako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši