23. september 2011

Nove Essence pridobitve/ New Essence polish haul

Danes sem končno prišla do Essence stojala s prenovljenimi izdelki, tako da lahko pokažem par novih pridobitev. Circus confetti je sicer še iz starega stojala, ampak nič zato :) 

Today I finally came to the stand with renewed Essence products, so I can show you a couple of new pretties. Circus Confetti was otherwise still in the old stands, but that doesn’t matter.. :)



Z leve proti desni - vse Essence/ From left to right - all of them Essence:  all round tallent nail perfector, blue addicted (78), time for romance (72), circus confetti (02), crack me! silver (04).

blue addicted and time for romance

circus confetti and silver crack me!

In, ker sem imela pred kratkim rojstni dan lahko pokažem še eno super lepo verižico, ki bo popestrila marsikatero, mogoče dolgočasno, oblačilo:

And, because I had my birthday recently I can show you even one nice necklace, which will make boring dresses much better looking:

Accessories neklace

Kateri lakec bo pristal pri vas doma? :) Imate rajši enobarvne modne dodatke ali pisane, kot jaz?
Lep vikend vam želim!


Which of them would you prefer? Do you prefer a single color or colorful fashion accessories, like me?
I wish you all a great weekend!

12 komentarjev:

  1. Te glitterje si moram nujno nabaviti, čimprej. xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, Ivana :) Tudi jaz sem jih že reeees rabila :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Time for romance me na swatchih ni prepričal, tako da ga še nisem kupila, sem si pa tudi jaz privoščila nekaj novih Essence lakce. Kako razpoka srebrn crackle? Boljše kot bel in črn?

    OdgovoriIzbriši
  4. @sandryca: hvala!

    @misaya: ja, mene je tudi najbolj..

    @Taya: sprobala sem vse na enem nohtu čez obrabljeno Minko in je time for romance zaenkrat moj favorit. Meni bel skorajda ni razpokal, tako da srebrn bolje, ampak so "zaplate" še vedno večje. Mi je pa všeč, ker je ful tekoč in se ga z lahkoto nanese tanka plast..

    OdgovoriIzbriši
  5. Nujno morm dobit tistle blue addicted lak! :)

    www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem res srečna, da sem uspela vse dobit naenkrat :D
    Sicer mi je blue addicted ok, ampak preveč jelly osnova

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je najbolj všeč circus confetti :)

    http://katiaswonderland.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. circus confetti sam već potrošila za frankene i sad ga ne mogu nigdje naći :-(

    OdgovoriIzbriši