17. september 2011

NOTD: Forever Mine, Essence + Clyde Nail Art Twin, Essence

Živjo. Danes sem se odločila za malo instant nail arta, ker bo jutri doooolg dan in potrebujem cel dan lepe nohtke. Najprej sem uporabila Forever Mine lak iz Denim Wanted Trend kolekcije, dodala pa še 1 oz. 2 plasti glitter topperja Clyde.
Upam, da bo manikura zdržala cel dan brez pretiranega krušenja.

Hi. Today I’ve decided to do a little instant nail art, because tomorrow is going to be a looooong day and I need my manicure to be perfect for the whole day. First I used the polish from the Denim Wanted Limited collection – Forever Mine and then I added 1 or 2 layers of the glitter topper Clyde.
I hope it will last all day without excessive chipping.

Levo - Clyde 03, Desno - Forever Mine 04/
Left - Clyde, Right - Forever Mine

Forever Wanted
1 ali 2 plasti Glitter Topperja /
1 or 2 layers of the Glitter Topper




Vam je všeč končana manikura? Barva mi je ok, samo nisem se mogla odločiti ali želim še dodatek ali bo Forever Mine zadostoval, ker je sam po sebi super lep :D

How do you find the final manicure? I like the color myself but i couldn't decide whether i need an additional layer or would the forever mine be enough- because it is very beautiful itself.

6 komentarjev:

  1. Lepa kombinacija, modra mi je full ušeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa kombinacija! :)

    http://katiaswonderland.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful lepo! <3 Morm investirat v par telih Essence topperjev, ker čist popestrijo manikuro :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala!
    @Summer: Ja, ful se splača sploh, ko gre kakšen ven in je po 0.99Eur :D Ampak letos sem celo menjavo zamudila :/

    OdgovoriIzbriši